Kviečiame susipažinti su kolegijų išorinių veiklos vertinimų rezultatų palyginimais

2016-09-26

Kviečiame susipažinti su kolegijų išorinių veiklos vertinimų, vykusių 2004-2009 m. ir 2011-2015 m., rezultatų palyginimais.

Palyginus dviejų vertinimų išvadas matyti, kad dalis silpnybių, pastebėtų vertinant kolegijas 2004-2009 m., nustatytos ir jas vertinant 2011-2015 m., nors taip pat galima išskirti veiklos sritis, kuriose matomas reikšmingas pagerėjimas.

Lyginant abu vertinimus pastebima, kad vėlesniuose vertinimuose ekspertai akcentuoja dalykus, kurie nebuvo minimi pirmųjų vertinimų metu – į studentą orientuotų studijų įgyvendinimą, socialinių partnerių, studentų, darbuotojų įtraukimą į institucijos veiklas, informavimą apie veiklos rezultatus, paskesnę veiklą po studijų programų ir institucinio vertinimo. Šių aspektų svarba Lietuvoje išryškėjo tik prieš prasidedant pirmiesiems instituciniams vertinimams 2011 m., kuomet 2009 m. priimtame Mokslo ir studijų įstatyme įtvirtinta nuostata, kad aukštųjų mokyklų vykdomos studijos turi būti grindžiamos suderinamumo su Europos aukštojo mokslo erdvės nuostatomis principais.

Su pilnu analizės tekstu galite susipažinti čia.

Atgal